Aekoo yhessä -toiminta

Onko perheenne elämäntilanteessa tarve apukäsille tai kaipaatteko helpotusta arkeen? Tarvitsetko hetken apua arkeen lastenhoidossa?

Meihin voitte ottaa yhteyttä esimerkiksi uupumuksen nostaessa päätään, keskusteluaputarpeessa, sairastuttua, surun kohdatessa tai muuten avun tarpeen yllättäessä. Tulemme avuksi kotiin.

Seurakuntamme lapsi- ja diakoniatyöntekijät ovat käytettävissäsi virka-aikana. Toiminta-ajatuksenamme on, että yhdessä jaksaa paremmin; joskus pienikin apu on iso ilo.

Ota yhteys lastenohjaaja Salla Suhoseen p. 040 4848 392. Voit myös seurakunnan ryhmätoiminnoissa kertoa tilanteestasi ja toiveestasi ohjaajille.

Lasten pinkit, pörröiset tossut.

varhaiskasvatuksen ohjaaja, perhekeskusyhdyshenkilö, varhaiskasvatuksen lähiesihenkilö
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4