Leirit ja tapahtumat

Alavan seurakunta järjestää yksin ja yhdessä muiden seurakuntien kanssa erilaisia leirejä ja tapahtumia. Tapahtumat ovat pääsääntöisesti ilmaisia ja leireistä peritään pieni leirimaksu. Alta löydät tietoa ajankohtaisista leireistä ja tapahtumista. Lisätietoa saat työntekijöiltä. Seurakuntien leiritoimintaa kootusti.

Kevätleiri Hirvijärvellä 19.-21.4.2024

Leiri on tarkoitettu 4.-6.luokkalaisille. Ilmoittautuminen 28.3.-4.4.2024 tällä sivustolla. Ilmoittautumislinkki alla.

Leiripäivä Puijon kirkolla 4.5. klo 10-15

Tule viettämään leirimäinen päivä Puijon kirkolla. Teemana on Pokemon, osallistujalla ei tarvitse olla puhelimessaan Pokemon Go -peliä. Askartellemme ja pelailemme Pokemon aiheella. Päivään on ilmoittautuminen tällä sivustolla lähempänä tapahtumaa. Tapahtumassa mukana Puijon, Alavan ja Tuomiokirkko seurakuntien työntekijöitä.

Hirvijärven leirikeskuksen majatalon eteen koottu kivistä sanat :

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Kouluikäiset ja partio. Varhaisnuorisotyö, koulutyö, nuorisotyö ja rippikoulutyö.

nuorisotyönohjaaja, ympäristövastaava
Alavan seurakunta