Kuopion seurakuntayhtymän hautaustoimi hakee kausipuutarhureita sekä kesä- ja kausityöntekijöitä hoitokaudelle 2024.

Kuopion seurakuntayhtymän hautausmaille ja kiinteistöille haetaan kausipuutarhureita sekä kesä- ja kausityöntekijöitä määräaikaiseen työsopimussuhteeseen hoitokaudelle 2024. Työtehtävinä ovat hautausmaiden ja kiinteistöjen ulkoalueiden peruskunnostus- ja hoitotyöt.

Hakuilmoitus koskee Kuopion hautausmaiden lisäksi myös Juankosken, Kaavin, Karttulan, Tuusniemen, Nilsiän ja Maaningan alueella oleville hautausmaille palkattavia työntekijöitä. Kaikkiaan kesä- ja kausityöntekijöitä Kuopion seurakuntien hautausmaille palkataan noin 90 henkilöä. Palkkaamme myös nuoria 17 vuotta täyttäneitä, alle 18-vuotiaita työntekijöitä.

Hakuaika on päättynyt 29.2.2024. Kiitos kaikille työpaikkaa hakeneille!

Päätöksestä ilmoitetaan kaikille hakijoille sähköpostilla 12.4.2024 mennessä.

Lisätietoja: ylipuutarhuri Miikka Väisänen, puh. 040 4848 244, miikka. vaisanen@evl.fi tai puistopäällikkö Juha Moilanen, puh. 040 4848 237, juha.moilanen@evl.fi.

Kuva Isolta hautausmaalta