Tiedätkö, että Jumalallakin on sydän, kädet ja jalat - meidän sydämemme, kätemme ja jalkamme!

Tule mukaan Juankosken alueseurakunnan vapaaehtoistyöhön! Tarvitsemme juuri sinua mukaan toimintaamme!

Vapaaehtoiset

Voisinko minäkin? Olisiko minusta? Kelpaisinko?

Jos nämä kysymykset ovat sinulle ajankohtaisia, niin vastaus on: Kyllä, sinä voit, osaat ja kelpaat juuri sellaisena kuin olet! Tule mukaan Juankosken alueseurakunnan seurakunnan iloiseen vapaaehtoisjoukkoon!

Jokaiselle löytyy oma paikkansa, sillä lähimmäisen rakkaus on kekseliäs.

Vapaina on erilaisia paikkoja: jumalanpalveluksiin avustajaksi, mukaan leireille ja retkille, rinnallakulkijoiksi vanhuksille ja muille yksinäisille, liikuntarajoitteisille kirkkokaveriksi. Voit ilmoittautua talkooavuksi myyjäisiin tai vaikka esiintyä juhlissa ja kerhoissa. Vapaaehtoistyöstä saat itsekin sisältöä elämääsi.

Lisää tietoa vapaaehtoistehtävistä saat alueemmme työntekijöiltä ja vastuuryhmän jäseniltä. Ole rohkeasti yhteydessä.

Vapaaehtoiset kädet esillä.

Seurakuntapastori