Nuorisotyö, Kallaveden seurakunta

Kaikissa mieltä askarruttavissa asioissa ota yhteys alla oleviin nuorisotyötä tekeviin!

Nuorten vaikuttajaryhmä

Tervetuloa mukaan kaikki 12-25 vuotiaat vaikuttamaan seurakuntamme asioihin, vapaita paikkoja on vielä jäljellä.

Ryhmän toiminta käsittää muutaman kokouksen vuodessa, joissa otetaan kantaa ja suunnitellaan seurakunnan toimintaa. Ota yhteyttä Katja Karviseen.

Viikkotoiminta

To klo 17-20 Nuortenilta Kallaveden kirkon alakerrassa joka viikko. Tarjolla iltapalaa ja yhdessätekemistä. Käytössä on kirkon alakerran välineistä, eli pallosali tarvikkeineen, biljardi, bändikämppä ja mahdollisuus hiljentymiseen. Osittain ohjattua tekemistä ja osittain oleskelua.

Nuortenleiri Hirvijärvellä 12.-14.4.2024

Tule mukaan viettämään keväistä viikonloppua Hirvijärven maisemiin. Leiri on tarkoitettu kaikenikäisille seurakunnan nuorille. Leirillä syödään hyvin, saunotaan, vietetään aikaa yhdessä, hiljennytään ym. Luvassa myös erilaista yhteistä tekemistä. Leirin hinta on 22 euroa, joka laskutetaan leirin jälkeen. Leirimaksuun on mahdollista hakea vapautusta taloudellisin perustein. Leirille mahtuu mukaan 40 leiriläistä. Leirikirje lähetetään sähköpostilla ilmoittautuneille ja heidän huoltajilleen viimeistään 8.4.2024.

Lisätietoja voit kysyä nuorisotyönohjaaja Riikka Kukkoselta (p. 0404848542).

Ilmoittaudu mukaan 4.4.2024 klo 20 mennessä tästä.

KNOT

Nuortenkuoro kaikille laulamisesta ja musisoinnista kiinnostuneille.

Harjoitukset ovat keskiviikkoisin klo 16.30-18 Petosen seurakuntatalolla joka viikko.

Kansainvälinen toiminta

Nuorten toiminta on myös kansainvälistä! IYF eli International Youth Festival kokoaa nuoria vuorovuosin Saksaan, Englantiin ja Suomeen. Ota yhteyttä Katjaan, jos kiinnostuksesi heräsi!

Vanhempien isosten koulutus 2023-2024

Kaikille isoskoulutuksen käyneille. Koulutetaan yhdessä isosia ja syvennetään isostaitojen osaamista. Koulutukseen liittyy kaksi leiriä, sekä viikkotoimintaa joitakin kertoja vuodessa, koulutus on vuoden mittainen. Lisätietoja Anulta ja Katjalta.

Ihmisten käsiä lähekkäin
Kuva; Pixabay