Perhekirkko ja Talvitapahtuma

su 19.2. klo 11.00 – su 19.2. klo 14.00

Karttulan seurakuntakodin tilat

Perhekirkon jälkeen non-stop -ruokailu, koiravaljakkoajelua, villasukkien parsimispalvelu, Kuopion perheentalon aistipiste, partiolaisten paistamia lettuja, ulkopelejä jne.

Karttulan seurakuntakodin pihassa tempaistaan Yhteisvastuukeräyksen hyväksi. Koiravaljakkoajelusta vastaa paikallinen yrittäjä, Kuopion perheentalo järjestää kaikenikäisille tarkoitetun aistipisteen. Non-stop -ruoka ja -kahvit edulliseen hintaan. Pulkkamäki ja ulkopelit ja leikit nuorisotyön järjestämänä, kasvomaalausta. Kristilliset eläkeläiset pitävät yllä villasukkapalvelua ja esittelevät tuohitöiden tekemistä. Palokunnan sammutusauto paikalla tutustumista varten.

Klo 13.00 alkaa Luutapallomestaruuden tavoittelu paikallisten yrittäjien ja yhdostysten kesken. Haasta sinäkin vaikka joku perhe kilpaan. Osallistumismaksu 5 € Yhteisvastuukeräykselle.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Kallaveden seurakunta