Nilsiän lapsikuoro

to 19.4. klo 15.00

Nilsiän helluntaiseurakunta

Lapsikuoro

Nilsiän lapsikuoro torstaisin klo 15-16 alk. 15.3.2018 helluntaiseurakunnan tiloissa (os. Nilsiäntie 62). Harrastuskuoro, joka on tarkoitettu n. 6 - 13 -vuotiaille lapsille. Kuoroa johtaa ev.lut.kirkon kanttori Annette Kärppä-Leskinen p. 040 4888673. Ohjaajana toimii myös Minna-Maarit Launonen p. 044 3424351. Kuoron tavoitteena on olla ennen kaikkea mukava harrastus laulaville lapsille, antaa laulun alkuopetusta, kehittää laulajien musikaalisuutta laulun avulla ja tarjota laulajille esiintymiskokemuksia erilaisissa tilaisuuksissa. Harjoituksissa lauletaan pääsääntöisesti hengellisiä lauluja. Tärkeintä on yhdessä musisoimisen ilo! Kuoro on ilmainen ja siihen ei ole koelaulua. Into laulamiseen riittää!

Järvi-Kuopion seurakunta, Nilsiä

Nilsiän helluntaiseurakunta