ALAVAN ROK 3 -LEIRI

pe 4.5. klo 16.45 – su 6.5. klo 14.00

Rytkyn leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

ROK 3 -leiri valmistaa sinut kesän koitoksiin!

ILMOITTAUTUMINEN AUKI 20.-24.4.2018!
Päättyy tiistaina klo 23:59.

ROK 3 -leiri on maksuton viikonlopun mittainen ryhmänohjaajakoulutusleiri Alavan isosille, kerhonohjaajille ym toiminnassa oleville nuorille. Kauden viimeisellä leirillä pureudutaan erityisesti isosuuden saloihin, niin isosen kuin isoisosen näkökulmasta. Käsittellään rippileirejä kuin lastenleirejä ja opitaan uusia leikkejä ja käytäntöjä. Tämän lisäksi on kaikkea muutakin leirimeininkiä, jota et halua missata!

Leirille otetaan ensisijaisesti ne jotka ovat kesällä menossa isoseksi, mutta paikkojen salliessa kaikki ROK-nuoret ovat tervetulleita. Eli on suotavaa hakea leirille, koska kivempi olla isolla porukalla paikalla!

Lähtö on tuttuun tapaan pe klo 18 Alavalta kiertäen Särkiniemen ja Neulamäen kautta. Päätetään leiri klo 11 messuun Alavan kirkolle, josta jokainen huolehtii jatkokyyditykset itse.

Tarkempi ohjelma ja leirikirje tulee ilmoittautuneille s-postitse n. viikkoa ennen leiriä.

Tervetuloa mukaan!
Terveisin Alavan nuorisotiimi

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Alavan nuorisotyöstä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.