K17-nuortenilta

ke 12.9. klo 18.00

Pohdintaa, yhdessäoloa ja syömistä varttuneemmalla porukalla!

Koetko, että kaipaisit syvempää pohtimasta, hieman vanhempien nuorten seuraa tai muuten vaan enemmän seurakunnan juttuja ja olet täyttänyt 17-vuotta? No tule sitten tähän iltaan mukaan!

Ajatus on, että kerran kuussa järjestetään näitä iltoja, joihin kaikki n.17-20-vuotiaat ovat tervetulleita mukaan! Suunnitelmissa on, että joka kerralla on joku eri teema, jonka ääressä pohditaan ja touhutaan. Muutenkin ohjelma muokkautuu kävijöiden näköiseksi. Tule selvittämään mitä tämä kerta pitää sisällään! Seuraavat K17-nuortenillat täältä!

Ohjelmassa yleensä alkuun syömistä/vapaata oleskelua ja keskustelua ja sitten ohjattua settiä.

HUOM! Ilta on siis 17-20-vuotiaille! Jos kiinnostaa siitä vanhempien nuorten aikuisten toiminta niin tsekkaa Alavan nuorten aikuisten  Nähdään messussa -ryhmä!

#kseitsementoistonuortenilta
#alavannuortentoiminta

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Alavan nuorten toiminnasta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.