Loppiaisen messu ja Puijon seurakunnan 40-vuotisjuhla

Puijon kirkko

Messussa saarnaa rovasti Reijo Mattila, joka toimi kirkkoherrana vuoteen 2002 saakka, ja piispa Jari Jolkkonen johtaa liturgian. Puijon kamarikuoro ja Puijon kirkkokuoro ovat laulamassa. Luottamushenkilöt siunataan tehtäväänsä. Messun jälkeen on lounas ja juhlakahvit lähetystyön hyväksi, vapaaehtoinen maksu. Juhlaesitelmän pitää klo 12 VTM, tutkija Jaro Julkunen aiheesta "Uuden sukupolven seurakunta".

Julkunen on kirjoittanut Puijon seurakunnan historian "Lähiökristus, seurakunnan itsenäistyminen ja toiminta Puijon alueella 1956-2015. Musiikkiohjelmaa Outi Keskisipilä, Elina Knuuttila ja Eveliina Modinos. Juhlan jälkeen kirkolle voi jäädä kahville ja juttelemaan tuttujen kanssa, sillä kirkko on viimeistä päivää avoinna ennen peruskorjausta.

Päivärannasta on kuljetus messuun. Reitti: Lähtö klo 9.25 Metsäkummuntien ensimmäiseltä pysäkiltä Puijonsarventie-Rypysuontie-Suurmäentie-Ahkiotie-Puijon kirkko. Paluu klo 13.15 samaa reittiä.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Puijon seurakunta