Tuomasmessussa on tilaa juuri Sinulle!

Avaraa hengellisyyttä, laulamisen iloa, ehtoollisen osallisuutta, hyviä sanoja, hiljentymistä ja rukousta. Tule Tuomasmessuun – siellä on tilaa juuri Sinulle.

Tuomasmessu järjestetään Kuopiossa Alavan kirkossaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (Keihäskatu 5) yleensä kuukauden viimeisenä sunnuntaina klo 18 (ei kesä-heinäkuussa).

Tulevat messut:

Huhtikuun tuomasmessu Alavan kirkossa su 28.4. klo 18. Messussa saarnaa Seija Riekkinen ja musiikkiryhmänä on tällä kertaa Nähdään messussa -kuoro ja Tuomasmuusikot..  Tuomasolkkari seurakuntasalissa klo 17. Teetä, kahvia ja kohtaamista. Tervetuloa!

Ja tätä on toivottu! Tuomaskuoro! Tule rohkeasti mukaan toteuttamaan messun musiikkia. Kuoro toimii jatkossa tuomasmessun musiikin esilauluryhmänä. Seuraava kuoron messu on toukokuussa. Harjoitukset tiistaisin 7.5., 14.5. ja 21.5. klo 18 Vanhalla Pappilalla, Kuninkaankatu 12. Kuoroa johtaa ja kysymyksiin vastaa Jarkko Maukonen (040 4848473 tai jarkko.maukonen@evl.fi).

Kukkiva puunoksa ja teksti