Nimikkolähetit

Sirpa Rissanen työskentelee Kyproksella viestintäkoordinaattorina medialähetystyössä toimien Euroopan,
Lähi-idän ja Afrikan työn aluepäällikkönä sekä globaalista Toivoa naisille -työstä vastaavana henkilönä.  (SANSA).

Antti ja Laura ovat parhaillaan Kansanlähetyksen lähetyslinjalla valmistautuen pakolaistyön tehtäviin Euroopassa.
Heitä suunnitellaan lähetettäväksi pakolaistyöhön Eurooppaan. (SEKL).

Lähetyskohteet

Israel

Felm-keskus, jonka toiminta tukee rauhaa, sovintoa ja oikeudenmukaisuutta eri ihmisryhmien välillä. Toiminta keskittyy lapsiin ja nuoriin, perheisiin sekä etnisiin vähemmistöihin Itä-Jerusalemissa, Palestiinassa ja Israelissa (SLS).

Thaimaa
Luterilaisen kirkon koulutuskeskus (SLS).
Thaimaan ev.lut. kirkon lisäresurssihanke, jonka avulla palkataan mm. evankelistoja ja pastoreita syrjäseutujen seurakuntiin ja vahvistetaan kirkon hallintoa (SLS).
Raamattulähetys- ja käännöstyö. Tavoitteena on julkaista uudistettu thairaamattu sanaselityksin. (SPS).

Kolumbia
Kokonaisvaltaisen lähetystyön vahvistaminen Kolumbian kirkon sisällä (SLS).

Tansania
Tansanian luterilaisen kirkon ohjelmatukihanke, jonka avulla pyritään edistämään kirkon yhtenäisyyttä, jotta kirkko voisi toteuttaa perustehtäväänsä yhä paremmin (SLS).

Voit osoittaa tukesi Tuomiokirkkoseurakunnan lähetystyölle
lähetystilille FI 92 2027 1800 0352 17.
HUOM! Laita viestikenttään merkintä: 2260/1.

1. seurakuntapastori
Tuomiokirkkoseurakunta