Aikuistyö Juankosken alueseurakunnassa - matkaeväitä aikuisille

Rukousta, retkiä, ryhmiä, tapahtumia, keskusteluapua ja monenlaista toimintaa. Haluatko rikastuttaa elämääsi ja saada eväitä oman itsesi hoitamiseen ja hengellisen elämäsi syventämiseen? Tai onko sinulla ideoita tai toiveita toiminnan kehittämiseksi? Ideoidaan ja ollaan yhdessä, tervetuloa mukaan!

Ota rohkeasti yhteyttä alueen työntekijöihin.

Aikuistyön ryhmätoiminta

Seurakunnan erilaisissa piireissä on tilaa harrastaa ja jakaa yhteistä matkaa. Erilaiset diakoniset ryhmät, rukous-ja raamattupiirit sekä kuorot ovat aikuisille suunnattua toimintaa, joihin olet lämpimästi tervetullut mukaan!

Miesten raamattupiiri

Kokoontuu maanantaisin kello 18 Tehtaankirkon vintissä.     Käynti kokoontumiseen Tehtaankirkon oikealta sivustalta.  Lisätietoja piirin vetäjä Heikki Haliselta, puh. 044-285 0027.  Kevään 2023 ensimmäinen kerta on maanantaina 9.1.

Tule tutustumaan!

Simpukkaryhmä.