Tervetuloa kouluikäisten kerhoihin!

Juankosken alueseurakunnan kouluikäisten kerhot kokoontuvat Tehtaankirkon nuorisotila Vintillä ja Ruukinkoulun salissa. Alta löydät tämän hetken kerhotarjonnan.

Lue Raamattua.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kerhot varmistuvat syksyllä

- Kokkikerho 1.-6.-luokkalaisille maanantaisin klo 15.30-17.00 Tehtaankirkon nuorisotila Vintillä. Etsimme kerhonohjaajia.

- Sählykerho 1.-6.-luokkalaisille keskiviikkoisin klo 16.00-17.00 Ruukinkoulun salissa. Alkaen 6.9.

Kerhot ovat maksuttomia ja niihin ilmoittaudutaan kerhoissa. Kerhotoiminnasta vastaa Atte Kääriäinen.

Leirit ja retket

Järvi-Kuopion kouluikäisten Syysleiri 2.-7. -luokkalaisille 16.-18.10. Rytkyn leirikeskuksessa.

Ilmoittautumislinkit avoinna oleville retkille, leirille ja tapahtumiin löytyvät Järvi-Kuopion ilmoittautumiset nettisivulta.

Nuorisotyönohjaaja
Järvi-Kuopion seurakunta Juankoski
Paasikoskentie 1
73500 Juankoski