Kouluikäisten toiminta

Muuruvedellä on perinteisesti ollut paljon innokkaita kerholaisia. Tervetuloa mukaan joukkoon!

Raamattua Linkki avautuu uudessa välilehdessävoit lukea myös netissä!

Kerhot varmistuvat syksyllä

- Sählykerho 1.-6.-luokkalaisille maanantaisin klo 17.00-18.00 Muuruveden koulun salissa. Alkaen 4.9.

- Kokkikerho 1.-6.-luokkalaisille maanantaisin klo 16.30-18.00 Muuruveden kylätalolla. Alkaen 4.9.

Kerhot ovat maksuttomia ja niihin ilmoittaudutaan kerhoissa. Kerhotoiminnasta vastaa Atte Kääriäinen.

Leirit ja retket

Järvi-Kuopion kouluikäisten Syysleiri 2.-7. -luokkalaisille 16.-18.10. Rytkyn leirikeskuksessa.

Ilmoittautumislinkit avoinna oleville retkille, leirille ja tapahtumiin löytyvät Järvi-Kuopion ilmoittautumiset nettisivulta.

Värikkäitä ilmapalloja seinälle ripustettuna.

Nuorisotyönohjaaja
Järvi-Kuopion seurakunta Juankoski
Paasikoskentie 1
73500 Juankoski