Muuruveden alueseurakunnan musiikki

Alueseurakunnan jumalanpalvelukset, kuorot, yhteislauluillat, konsertit jne. tarjoavat mahdollisuuden olla mukana seurakunnan musiikkielämässä joko kuunnellen tai osallistuen itse.

Lakesingers

Lakesingers on Järvi-Kuopion kanttoreiden ja yhden papin muodostama lauluyhtye.  Se on perustettu vuonna 2020.  Lakesingers on julkaissut Youtubessa musiikillisia videoita, viimeisimmän niistä 31.5. 2021  Videolla lauletaan keväisiä lauluja, negrospirituaaleja ja Taize-lauluja.  Diakoni Leena Vartiainen kertoo videolla Yhteisvastuukeräyksestä.

Katso uusin video:  Kevätlaulut Yhteisvastuun hyväksi.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lakesingersin aiemmin kevättalvella julkaistuja videoita löytyy seurakunnan Youtube-kanavalta.

Hiljaisen viikon ja pääsiäisen ajan musiikkivideoLinkki avautuu uudessa välilehdessä  Julkaistu 28.3.2021

Paastonajan iltavesper - Lakesingers ja Simo Korkalainen Linkki avautuu uudessa välilehdessä   Julkaistu 21.2.

Ystävänpäiväksi 14.2. julkaistu video "Olkoon ylläsi kirkas taivas"Linkki avautuu uudessa välilehdessä -YouTube

Lakesingersin laulajat Muuruveden kirkon lehterillä. Oikealta Matti Saarela, basso, Taru Parviainen, altto, Annette Kärppä-Leskinen, sopraano, Lala Maukonen, sopraano ja Eino Keihänen, tenori.  Valokuva: Tiitus Lahti.

Lakesingersin laulajat Muuruveden kirkon lehterillä.  Oikealta Matti Saarela, basso, Taru Parviainen, altto, Annette Kärppä-Leskinen, sopraano, Lala Maukonen, sopraano ja Eino Keihänen, tenori.  Kuva: Tiitus Lahti.

Vanhaa nuottikirjoitusta.

Kanttori
Järvi-Kuopion seurakunta Juankoski Muuruvesi
Paasikoskentie 1