Lapset ja perheet

Päiväkerho

Tiistaisin klo 12-14.30 kirkolla, kerhohuoneessa (Kirkkoharjuntie 2).

Päiväkerhoon ovat tervetulleita 3-5- vuotiaat lapset. Kerhossa on mahdollista toteuttaa erilaisia toiminnan, taiteen ja leikin mahdollisuuksia. Lapsen eri kehitysalueet ja yksilölliset tarpeet otetaan huomioon. Lapsi saa opetella sosiaalisia taitoja ja ryhmässä toimimista. Kerhotoiminta on kaikille avointa ja maksutonta.

Kerhoon ennakkoilmoittautuminen. Mahdollisia vapaita paikkoja voi tiedustella pitkin kerhokautta.

Päiväkerhotiedustelut ja ilmoittautuminen aj. 8.-26.4.2024, puhelimitse Mervi Rajahalme p. 040 4888 622. Huom! Jatkossa ryhmä tiistaina klo 13-15.30.

Perhekerho

Perjantaisin klo 14–15.30 kirkolla, kerhohuoneessa (Kirkkoharjuntie 2). Perhekerho kesätauolla ja alittaa toimintansa jälleen viikolla 35.

Kerhoon ovat tervetulleita vauvaperheet ja aikuiset yhdessä lapsen kanssa. Kerhossa vietämme leppoisasti aikaa leikkien, erilaisiin toiminta-/ askartelutuokioihin osallistuen, kahvitellen ja hiljentyen pienen lasten hartauden äärellä. Tervetuloa kaikki vanhat ja uudet kerholaiset rohkeasti mukaan!

Kesis 2024

Kesis on kesätoimintaa 4–9-vuotiaille lapsille ryhmästä riippuen. Kesis-päivän toiminta-aika on klo 10–14. Toiminta on maksutonta, mutta mukaan tarvitaan omat eväät ja säänmukainen ulkoiluvaatetus. Kesikseen ilmoittaudutaan verkossa. Tieto kesispaikasta lähetetään huoltajan sähköpostiin viikolla 19.

Kesispaikat jaetaan vasta ilmoittautumisen jälkeen. Jos kaikki eivät mahdu ryhmään, etusijalla on kirkkoon kuuluminen, ikäjärjestys vanhimmasta nuorempaan ja ilmoittautumisaika.

Kesis ilmoittautuminen auki 2.-18.4. Ilmoittaudu tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lastenkirkko

Säyneisen kerhoalttari.