Sinulla on annettavaa

Me haluamme tuoda iloa, auttaa ja vahvistaa yhteyttä Vehmersalmen alueseurakunnassamme.

Me toimitamme toisten ihmisten hyväksi kunkin omien mahdollisuuksien ja voimavarojen mukaan.

Pienillä asioilla saamme aikaan suurta iloa!

Puikko-Piiat neulovat yhdessä pieniä ja hauskoja sukkia kastelahjoiksi vehmersalmelaisille ja koulumme ekaluokkalaisille. Ehkä ajan mittaan syntyy monia muitakin ideoita, jolla voimme ilahduttaa muita. Tervetulleita ovat kaikki, myös sinä, joka et osaa neuloa. Totta kai juomme myös kahvia, rupattelemme ja hoidamme myös omaa hyvinvointiamme.

Vasara-Vesat tarjoavat kertaluonteista apua yksityisten kotien pienissä töissä ja auttavat myös käytännön töissä ja nikkaroinnissa kirkossamme ja seurakuntakodilla ja niiden ympäristössä. Pieniä korjaustöitä, rullaverhojen asentamista, taulukoukkujen kiinnittämistä, ruohonleikkuuta, lumenluontia, lehden ääneen lukemista, keräyspaperin viemistä tai ostoksien suorittamista ja paljon muuta, mihin tarvitsee vasaraa tai sitten ei.

Voit itse päättää, minkä verran haluat olla mukana, millaisia taitoja haluat käyttää ja mikä tuntuu hyvältä.

Jos olet halukas antamaan enemmän aikaa lähimmäisesi hyväksi, soita Uwe Mäkiselle p.  040 4888 638 tai Juha Immoselle p. 050 3624 702.

Palkka tulee hyvästä mielestä ja rikastuttavista kokemuksista.

Seurakuntapastori
Järvi-Kuopion seurakunta Riistavesi Vehmersalmi