Diakoniatyöntekijä tavattavissa

"Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille" Matt. 7:12

Diakonia on välittämistä

Ota rohkeasti yhteyttä

• kun tunnet itsesi yksinäiseksi
  • mieltäsi kuormittavat ihmissuhdekysymykset
  • haluat keskustella hengellisistä kysymyksistä
  • tarvitset tukea elämän kriisien keskellä
  • toivot elämän- ja taloudellisen tilanteen selvittelyä
  • kun haluat tulla mukaan diakonian vapaaehtoistyöhön

Apu on tarkoitettu jokaiselle tarvitsevalle uskontoon tai kansallisuuteen katsomatta.

Työntekijöitä sitoo vaitiolovelvollisuus.

Diakoniatyöntekijöiden ajanvaraus

Ota yhteyttä oman asuinalueesi diakoniatoimiston ajanvaraukseen talousasioissa tai diakoniatyöntekijään muissa asioissa.

• Voit sopia tapaamisesta puhelimella tai sähköpostilla kallavesidiakonia@evl.fi
  • Voit jättää viestin puhelinvastaajaan

Talousongelmissa ensisijainen auttaja on Kela ja sosiaalitoimi. Aikuissosiaalityön neuvonta Tulliportinkatu 37 F, p. 017-183970 (klo 10-11 ja 12-14).

Kallaveden kirkon ja Petosen diakoniatoimistojen ajanvarauspäivystys maanantaisin klo 9-10 p. 040 484 8333 (Jynkkä, Levänen, Petonen, Pirtti, Pitkälahti, Rautaniemi, Savolanniemi, Eteläinen maaseutu). Voit varata ajan myös Pulinapajassa Petosen seurakuntatalolla ma ja to klo 10-12.00.

Muina aikoina voit jättää vastaajaan viestin tai lähettää tekstiviestin.

Diakoniatyöntekijät: Maarit Kirkinen, Riitta Reima, Irene Savolainen (ma-ke) ja Kirsti Alajarva (ma-to), Auli Kela-Julkunen (ma ja ke) ja Minna Sahlberg (ti ja ke).

Maaningan diakoniatoimisto, (Maaninkatalo, Maaningantie 32, 2 krs.) maanantaisin  klo 10-11 p. 040 484 8372. Diakoniatyöntekijä: Hanna Rasa.

Karttulan diakoniatoimisto, (Kissakuusentie 14). Ajanvarauspäivystys torstaisin klo 10-11 puhelimitse 040 4848 539 (muina aikoina voi jättää viestin vastaajaan). Diakoniatyöntekijä: Kaisa-Maria Runko.

Lisätietoa muista avun hakemisen muodoistaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kallaveden Seurakunnan Diakoniatyö | FacebookLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Yksi punainen sydämenmuotoinen kukka.

Ajanvaraus 040 484 8333
70780 Kuopio

Diakoniatyön työalavastaava, lähiesihenkilö. Eteläinen maaseutu ja taajama-alue (Petonen, Pirtti, Pitkälahti, Rautaniemi, Savolanniemi, Jynkkä-Levänen)

Maaningantie 32, 2. krs
71750 Maaninka

Työalueena Maaningan alue.

diakoniatyöntekijä, ma-ke
70780 Kuopio

Eteläinen maaseutu ja taajama-alue (Petonen, Pirtti, Pitkälahti, Rautaniemi, Savolanniemi, Jynkkä-Levänen. Töissä ma-ke.

70820 KUOPIO

Eteläinen maaseutu ja taajama-alue (Petonen, Pirtti, Pitkälahti, Rautaniemi, Savolanniemi) Töissä ma-to.

diakoniatyöntekijä, päihdetyö
Seurakuntatyön erityispalvelut
70820 Kuopio
diakoniatyöntekijä, kriminaali- ja mielenterveystyö
70820 KUOPIO
Diakoniatyöntekijä
Kissakuusentie 14
72100 Karttula

Karttulan alue ja läntinen maaseutu tiistai, keskiviikko ja torstai. Taajama-alue maanantaisin ja perjantaisin.

Seurakuntapastori

Diakoniatyön pappi Kirkon keskusteluavun chat-koordinaattori, Työnohjaaja