Nähdään messussa!

su 16.4. klo 12.00

Alavan kirkko

Kohtaamispaikka nuorille aikuisille jumalanpalvelusten jälkeen

Joka sunnuntai Alavalla on messu klo 11.00. Sen jälkeen nuoret aikuiset kokoontuvat juttelemaan, laulamaan ja rukoilemaan Alavan nuorten tilaan. Välillä on pelailua, nyyttäreitä, ravintolassa syömistä, mutta aina on paikka kohtaamiselle. Toimintaan voi tulla yksin, kumppanin/kaverin kanssa tai vaikka koko perhe. Kohderyhmänä on nuoret aikuiset, mutta ei se niin tarkkaa ole!

Lisätietoa saat Nähdään messussa -ryhmästä heidän omilta sivuiltaanLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja ajankohtaista tietoa löytyy FacebookistaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Parhaiten kuitenkin pääset jyvälle toiminnasta tulemalla ensi sunnuntaina Alavan jumalanpalvelukseen. Jos et löydä silloin ryhmäläisiä, niin esimerkiksi papeilta voi kysyä ohjeistusta.

Nähdään messussa!

• Aikuisille Aikuisille