NUORTEN PELITAPAHTUMA

ke 1.11. klo 17.00 – ke 1.11. klo 20.00

Huikea pelitapahtuma lautapelien, Wiin, biljadrin ym. merkeissä! Pehmomiekkailuturnauskin halukkaille luvassa!

PELEJÄ, SYÖMISTÄ JA SEURAA KIRKOLLA!

TERVETULOA PELAAMAAN KAIKKI YLÄKOULU- JA LUKIOIKÄISET TYYPIT!

Järjestämme nuorten kanssa pelitapahtuman, jossa suuressa osassa on lautapelit. Lisäksi on mahdollista testata taitoja Wiillä, pelata biljardia ja testata hoksaamiskykyään Seppo.io -pelin virtuaalisesti lisätyssä todellisuudessa (tarvitsee minkä tahansa älypuhelimen ja internetyhteyden). Parhaiten pärjänneille Seppoilijoille luvassa palkintoja!

Tapahtumassa järjestetään klo 19 eeppinen PEHMOMIEKKAILUSKABA ulkona sään salliessa! Paikan päällä ilmoittautuminen. Tähänkin on tulossa palkintoja!

Koko illan aikana on tarjolla myös pientä syötävää kahvin ja muun juotavan kanssa!

TARKEMPI OHJELMA:

• Klo 17:00 OVET AUKI
  • VAPAATA PELAAMISTA & SYÖTÄVÄÄ!
  • Klo 19:00 PEHMOMIEKKAILUSKABA HALUKKAILLE
  • VAPAATA PELAAMISTA & SYÖTÄVÄÄ!
  • Klo 19:45 PALKINTOJEN JAKO JA LOPPUHARTAUS
  • Klo 20:00 OVET KIINNI JA KOTIA!

HUOMIO VIELÄ NÄMÄ ASIAT!

• Tilaisuus on päihteetön!
  • Voit tuoda myös omiakin lautapelejä pelattavaksi!
  • Tilanne mahdollisuuksien mukaan striimataan uudelle Alavan nuoret -kanavalle, josta voit katsoa minkälainen on meininki, jos et itse pääse paikalle!
  • Tapahtuma on osa valtakunnallista peliviikkoa.
  • Nuorille Nuorille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.