Jumalan kämmenellä perhemessu

Vehmersalmen kirkko

Liturgia ja saarna Uwe Mäkinen, kanttorina Riikka Tuura.

Jumalan kämmenellä -perhemessu

Jumalan kämmenellä -perhemessu kokoaa yhteen kaikenikäisiä seurakuntalaisia su 30.9.2018 klo 10 Riistaveden kirkossa ja klo 13 Vehmersalmen kirkossa. Messu on saanut innoituksen Pirkko Halosen tekemästä tutusta lasten virrestä, virsi 499 täyttää tänä vuonna 50 vuotta. Messussa on mukana myös muita Pirkko Halosen tekemiä lauluja sekä tuttuja virsiä. Messussa on mukana vapaaehtoisia musiikkiavustajia sekä kirkkokuorot. Käytämme messussa hiljentymisen apuna rukousnauhoja, voit ottaa oman rukousnauhasi myös mukaan.

Messua toteutetaan kirkkokioski -menetelmällä. Siinä jokainen kirkkoon tulija voi halutessaan kirkolle saapuessaan valita kirkkokioskista itselleen lapun, jossa on kerrottu jokin tehtävä messuun liittyen. Tehtävä voi olla joko virsikirjojen jako, kynttilöiden sytytys, kellojen soitto tai tekstin luku yms. Kirkkokioski on avoinna jo perjantaina 28.9 ja lauantaina 29.9 klo 11-13 Riistavedellä Kauniskaarteessa ja Vehmersalmella torilla. Tervetuloa iloiseen perhemessuun Jumalan kämmenelle!

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Järvi-Kuopion seurakunta, Vehmersalmi