Järvi-Kuopion sählykerhojen peliretki Kuopioon

la 17.11. klo 9.00 – la 17.11. klo 16.00

Ilmoittautuminen on päättynyt

Järvi-Kuopion sählykerhojen ilmoittautuminen syyssähly 2018 turnaukseen Kuopiossa

Ilmoittautuminen on tarkoitettu Järvi-Kuopion seurakunnan kerholaisille, mutta turnaukseen voi myös osallistua ne lapset jotka eivät ole käyneet ennen kerhossa. Retkimaksu on 5 euroa / lähtijä, jos lähdet yhteiskuljetuksella. Maksu kerätään linja-autossa. Lisätieoja alueesi nuorisotyönohjaajilta.

Turnaus pelataan Ylä-Pyörön liikuntasalissa, Blominkatu 2, 70820 Kuopio

Ilmoittautumisaikaa jatkettu iltaan asti 2.11 mennessä!

Sarjat joissa pelit pelataan (numerot ovat syntymävuosia), sekä alustava pelien ajankohta päivässä on seuraavat:

• E/F-sarja 2008 - 2011 puolipäivä
  • D-sarja 2006 - 2007 iltapäivä

Joukkueeseen saa kuulua korkeintaan 13 pelaajaa ja joukkueen johtaja / huoltaja. Kaikissa sarjoissa kentällä 1 + 4. Peliaika on sarjoissa 8-15 minuuttia. Turnauksessa noudatetaan sovellettuja Suomen Salibandyliiton sääntöjä. Jos omalta alueeltasi ei ole tarpeeksi pelaajia, niin voidaan tehdä yhdistelmä joukkue turnaukseen.

Varusteet: tarvitset turnaukseen sisäliikuntavarusteet (verkkarit tai shortsit, sisäpelikengät, salibandymaila) , reilusti juomista sekä välipalaevästä. Ruokailua ei ole järjestäjien puolesta. Suositus on, että, pelaajat käyttäisivät suojalaseja.

Ilmoittautuneille lähetetään retkikirje, jossa on tarkemmat ohjeet ja aikataulu mikäli turnaus toteutuu. Huoltajat ja vanhemmat ovat tervetulleita mukaan.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille

Nuorisotyönohjaaja, ympäristövastaava
Järvi-Kuopion seurakunta Kaavi Tuusniemi