NARRI - Nuorten aikuisten ilmaisutaitoryhmä

ke 27.3. klo 17.00

Neulamäen kirkko

Ilmaisutaitoharjoitteita nuorekkaassa porukassa leikillisellä mielellä! Tule mukaan, jos uskallat!

NARRI eli Nuorten Aikuisten Rauhaa Rakentavat Ilmaisijat ovat juuri siitä. Tässä porukassa pääset varmasti ilmaisemaan itseäsi draamillisen keinoin! Ilmaisessa ja sitoutumattomassa ryhmässä opetellaan heittäytymistä leikillisin keinoin. Kaikki nuoriksi aikuisiksi itsensä lukevat ovat tervetulleita. Ohjaajana NARRI-ryhmän konkarit Milla ja Tiia.

Sisäänkäynti ulkoovesta jossa lukee "Varhaisnuorisotyö" Neulamäen kirkolla! Normaalisti keskiviikkoisin klo 17-19, mutta voi olla poikkeuksia. Seuraavat kerrat näät tapahtumakalenterista.

MITEN PYSYÄ AJANTASALLA MUUTOKSISTA?
NÄHDÄÄN MESSUSSA on nimi Alavan seurakunnan nuorten aikuisten toiminnalle, eli löydät myös NARRIn sieltä. Lisäksi on toiminnassa peli-iltoja, kuoroa, leirejä ym. Kaikki infoaminen on keskitetysti somessa, eli liity WhatsAppryhmään (viesti Antonille niin hän liittää) tai Facebookryhmään. Näin pysyt ajantasalla ja voit vaikuttaa.

Kuva osoitteesta game-icons.net.

#nuortenaikuistenilmaisutaito

#nähdäänmessussatoiminta

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Nähdään messussa -toiminnasta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.