Toimintaa perheille

Lapset, koululaiset ja perheet

Pariskuntien ilta

Pariskuntien ilta kokoontuu lauantaina 10.2. ja 13.4. klo 17-19 seurakuntasalissa. Ilmoittautuminen vuoden ensimmäiseen iltaan on ajalla 20.1.-2.2. linkin kautta.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Ilta koostuu yhteisestä ruokailusta, livemusiikista ja pienestä työskentelystä oman kumppanin kanssa. Mukana iltaa johdattelemassa Pauliina Huhtala, Jarkko Maukonen ja Paula Raatikainen. Lisätiedot Paulalta 040 4848 266 / paula.raatikainen@evl.fi.

Iltaan on järjestetty myös lastenhoito ryhmässä pärjääville lapsille (yli 2 vuotta täyttäneille). Paikkoja on rajoitetusti, joten lastenhoito täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Lapsille on myös järjestetty oma ruokailu. Lastenhoitoon ilmoittautuminen suoraan Paula-lastenohjaajalle 040 4848 266 / paula.raatikainen@evl.fi

Lapsiparkki

Lapsiparkki on hoitopaikka hetkeksi silloin, kun tarvitset aikaa itselle tai esimerkiksi asioiden hoitoon. Toimintaan ovat tervetulleita alle kouluikäiset, yli 2-vuotiaat lapset. Parkki on maksuton. Parkissa muun muassa leikitään ja kohdataan kavereita. Lapsi tarvitsee mukaansa pienet eväät ja jarrusukat/tossut. Parkkiin ilmoittautuminen ennakkoon lastenohjaaja Paula Raatikainen p. 040 4848 266. Parkki täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Lapsiparkki on keskiviikkoisin klo 16.30-18.30 Seurakuntakeskuksen kerhohuoneessa (Museokatu 4, ovisummeri: kerhohuone).

Kevään 2024 parkit: 28.2., 20.3. ja 17.4.

Lapsia kiipeilemässä korkeassa pyramidin muotoisessa kiipeilytelineessä.
Kiipeilemässä.

lastenohjaaja