Avoimia työpaikkoja Kuopion ev.lut. seurakuntayhtymässä

Kuopion ev.lut. seurakuntayhtymän seurakunnissa on haettavana kolme seurakuntamestarin toimea sekä nuorisotyönohjaajan virka.
Logo_THUMB.png

Järvi-Kuopion seurakuntaan kuuluvassa Juankosken alueseurakunnassa on haettavana seurakuntamestarin toimi.

Seurakuntamestarin tehtäviin kuuluu jumalanpalvelusten, kirkollisten toimitusten ja muiden seurakunnan tilaisuuksien käytännön järjestelyjen hoitaminen sekä kiinteistöjen sisä- ja ulkoalueiden siisteydestä ja kunnossapidosta huolehtiminen. Tehtäviin kuuluu myös hautaustoimeen ja keittiötoimeen liittyviä tehtäviä.

Seurakuntamestarin tehtävän ytimessä ovat joustavuus, sopeutumiskyky ja oma-aloitteisuus. Tehtävään haetaan sähköisesti viimeistään 4.11.2016.

Järvi-Kuopioon kuuluvassa Nilsiän alueseurakunnassa on haettavana seurakuntamestarin toimi. Seurakuntamestarin tehtävät ovat samat kuten Juankosken alueseurakunnan seurakuntamestarin toimessa. Tehtävään haetaan sähköisesti viimeistään 4.11.2016

Kallaveden seurakuntaan kuuluvassa Karttulan alueseurakunnassa on haettavana seurakuntamestarin toimi. Seurakuntamestarin tehtävät ovat samat kuten edellisissä ilmoituksissa. Tehtävään haetaan sähköisesti viimeistään 4.11.2016

Kuopion Männistön seurakunnassa on haettavana nuorisotyönohjaajan virka. Avoinna oleva virka painottuu alakouluikäisten parissa tehtävään työhön, mutta virkaan kuuluu myös osallistumista nuoriso- ja rippikoulutyöhön.

Hakijalta vaaditaan kirkon nuorisotyönohjaajan tutkinto. Tehtävään haetaan sähköisesti viimeistään 11.11.2016

Lue hakuilmoitukset kokonaan Kirkon työpaikkatorilta ja hae meille töihin!Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Laita organisaatioksi Kuopion ev.lut. seurakuntayhtymä ja klikkaa Hae.

(Kuopion ev.lut. seurakuntien viestintä/ SR)

Mon Oct 24 16:14:01 EEST 2016