NNKY:lle vuokrataan tilat Vuorikadulta

Kuopion ev.lu. seurakuntien yhteinen kirkkoneuvosto päätti vuokrata tilat NNKY:lle Vuorikatu 22:sta.

kuvassa Kuopion ev.lut. seurakuntien logo

NNKY:lle on etsitty tiloja pitkään. Sopivat tilat ovat löytyneet Vuorikatu 22:sta. Vuokranantaja on OP Rent II Ky. Vuokrattavan tilan suuruus on 203 m2.  Vuokranantaja tekee vuokrattavaan tilaan vaadittavat muutostyöt. Kuukausivuokran suuruus on 3 790,01 €.  Vuokrasopimus tehdään kymmeneksi vuodeksi.

NNKY:n edustajat ovat tutustuneet tiloihin ja tehneet kirjallisen päätöksen, että he hyväksyvät tilat ja sitoutuvat käyttämään niitä.

Vuokraa aletaan maksaa vasta, kun lisä- ja muutostyöt on tehty, vuokratilassa on suoritettu lopputarkastus, se on hyväksytty käyttöön otettavaksi ja se on luovutettu vuokralaisen hallintaan. Mikäli lisä- ja muutostyöt eivät ole valmistuneet ja vuokrakohteen hallintaa ei ole luovutettu 31.12.2017 mennessä, on vuokralaisella oikeus purkaa sopimus ilman irtisanomisaikaa.

2017-03-27 18:22:38.0