Tarjolla harvinaisia musiikkiteoksia

Tuomiokirkossa on palmusunnuntaina 9.4. klo 18 "Behold The Lamb!" -konsertissa esillä harvoin kuultuja teoksia.

kuvassa Niall Chorell

Konsertin aluksi kuullaan Johann Sebastian Bachin orkesterisarja No 2, h-molli sekä soolokantaatti Ich armer Mensch, ich Sündenknecht tenorille ja orkesterille. Konsertin päätteeksi kuullaan konsertin nimiteos Behold The Lamb! – Katso, Jumalan Karitsa!

Se on Lloyd Larsonin, Molly Ijamesin ja Jay Rousen 8-osainen sinfoniaorkesterille, kuorolle sekä lukijalle sävelletty, tyyliltään populääri ja elokuvamusiikista vaikutteita ammentanut pääsiäisaiheinen teos.

Illan solistit ovat Niall Chorell, tenori ja Päivi Väisänen, huilu. Orkesterina toimii Kuopion tuomiokirkon projektiorkesteri ja kuoron osuuksista vastaa Kuopion Tuomiokirkon Kamarikuoro. Konsertin johtaa Rauno Tikkanen.

Pääsymaksu 15/10 €, sisältäen käsiohjelman.

Lipunmyynti on Tuomiokirkkoseurakunnan toimistossa klo 9-15 tai tuntia ennen konserttia kirkon ovelta. Vain käteismaksut.

Kuvassa illan solisti Niall Chorell.

2017-04-07 15:26:57.0