Kesätoimintaa lapsille

Kuopion ev.lut. seurakunnat tarjoavat kesäisin mittavan paketin, joka sisältää Kesis-toimintaa ja erilaisia leirejä koululaisille ja perheille.

Leirikesän kuva

Leirikesä

Leirejä järjestetään seurakuntien omissa leirikeskuksissa Hirvijärvellä, Rytkyllä ja Poukamassa.

Ohjaajina leireillä toimivat seurakuntien nuorisotyönohjaajat, lapsityönohjaajat sekä kesätyöntekijät ja isoset.

Kesis

Kesis on  kesätoimintaa 5–9-vuotiaille lapsille. Kesis-päivän toiminta-aika on klo 10–14. Toiminta on maksutonta, mutta mukaan omat eväät ja säänmukainen ulkoiluvaatetus.

Lapsen voi ilmoittaa vain yhteen Kesis-ryhmään.

Lisätietoja ja linkit ilmoittautumisiin

Tarkempia tietoja kesän leireistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä sekä ilmoittautumisetLinkki avautuu uudessa välilehdessä sekä lasten että perheiden leireille.

Ilmoittautuminen KesikseenLinkki avautuu uudessa välilehdessä tapahtuu Kesiksen sivun kautta.

2017-04-18 09:59:22.0