Kansanlaulukirkko Konttilassa Puijon mäellä

Kesäistä Kansanlaulukirkkoa vietetään jälleen sunnuntaina 16.7. klo 12 alkaen Konttilassa, joka sijaitsee upean Puijon mäen maisemissa. Kansanlaulukirkko koostuu Anna-Mari Kaskisen tuttuihin suomalaisiin sävelmiin runoilemista lauluista.
Konttila Puijon mäellä

Lauluissa Luojan ja luomakunnan kauneuden ihmettely yhdistyy syvälliseen hengellisyyteen.

Kansanlaulukirkko pohjaa musiikkinsa monille tuttuun kansanlauluperinteeseemme. Esimerkiksi "Tein minä pillin pajupuusta" -sävelmällä lauletaankin "Lähdemme täältä päivään uuteen".

Kesäteologi Miikka Huuskonen avaa kansanalaulukirkossa pyhäpäivän sanomaa.

Musiikista vastaavat Anna Janka-Murros ja kanttori Joona Saraste.

Konttila sijaitsee Puijon mäellä, Antikkalantie 117, Kuopio.

Konttilaan voi tulla Puijon metsäpolkuja pitkin kävellen. Autolla pääsee Antikkalantietä, paikoitus tien päässä. Konttilan pihassa on varsin rajoitetusti paikoitustilaa.

Tarjolla on Torpan lounas 12 €/henkilö. Lounaan voi maksaa myös kortilla.

Kesän aikana on myös muissa Kuopion ev.lut. seurakunnissa Kansanlaulukirkkoja. Seuraa tapahtumia!Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2017-07-13 13:53:00.0