Puijon kirkko peruskorjataan

Puijon kirkon peruskorjaus alkaa välittömästi loppiaisen jälkeen. Tällöin Puijolla siirrytään osittain väistötiloihin. Peruskorjaus kestää arviolta vuoden 2019 loppuun.
kuvassa Puijon kirkko talvella

Jumalanpalvelukset pidetään 13.1. alkaen Puijonlaakson toimintakeskuksen juhlasalissa, Sammakkolammentie 12. Jumalanpalvelukset alkavat sunnuntaisin klo 11.00.

Lasten, kouluikäisten ja nuorten toiminta jatkuu kirkon viereisessä nuorisotalossa, mutta liikuntasali suljetaan.

Kaikesta ryhmätoiminnasta ja väistötiloista tiedotetaan verkkosivuillamme: www.kuopionseurakunnat.fi/puijon-seurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Papin varaukset arkisin klo 9–15 toimistosihteeri Mirja Turunen, puh. 040 4848 410. Perhejuhliin ja toimituksiin Puijon seurakunnalla ei valitettavasti ole tarjota omia tiloja peruskorjauksen aikana, mutta autamme tilojen etsimisessä.

Diakoniatyöntekijän ajanvarauspäivystyksestä, puh. 040 4848416 on tietoa verkkosivuillamme
www.kuopionseurakunnat.fi/puijon-seurakunta/diakonia-tukea-elamaanLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Seurakunnan toimisto avoinna maanantaisin klo 9–12 ja torstaisin klo 13–15 Puijon seurakuntakeskuksen nuorisotalossa, puh. 040 4848 410.

Seurakuntamestarit tavoittaa puh. 040 4848 419 ja kirkkoherra Jaana Marjasen puh. 040 4848 412.

Kaikkien työntekijöiden yhteystiedot www.kuopionseurakunnat.fi/puijon-seurakunta/tyontekijoiden-yhteystiedotLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Seurakunnan 40-vuotisjuhla

Loppiaisen messua ja Puijon seurakunnan 40-vuotisjuhlaa vietetään Puijon kirkossa sunnuntaina 6.1. klo 10.

Rovasti Reijo Mattila saarnaa ja piispa Jari Jolkkonen toimittaa liturgian. Palvelemassa myös Puijon kamarikuoro ja Puijon kirkkokuoro. Luottamushenkilöt siunataan tehtäväänsä.

Messun jälkeen tarjolla on lounas ja juhlakahvit lähetystyön hyväksi, vapaaehtoinen maksu.

Ohjelma jatkuu klo 12 juhlaesitelmällä "Uuden sukupolven seurakunta", puhumassa VTM, tutkija Jaro Julkunen. Musiikkiohjelmaa jatkavat Outi Keskisipilä, Elina Knuuttila ja Eveliina Modinos. Kirkolle voi jäädä kahville ja juttelemaan tuttujen kanssa juhlan jälkeenkin.

Päivärannasta järjestetään kuljetus messuun. Reitti: Lähtö klo 9.25 Metsäkummuntien ensimmäiseltä pysäkiltä Puijonsarvetie-Rypysuontie-Suurmäentie-Ahkiotie-Puijon kirkko. Paluu takaisin samaa reittiä lähtee klo 13.15.

2018-12-19 11:16:00.0