Sinkkutapaaminen innosti helluntaina

"Koirasinkuille" järjestetty tapahtuma keräsi paikalle yli 40 osallistujaa.

koirat_M.jpg

Kuopion ev.lut. seurakunnat kutsuivat kaikki sinkut koiran ulkoiluttajat ja koiria rakastavat yhteiselle koiralenkille Poukaman leirikeskukseen helluntaina. Paikalle saapui yli 40 sinkkua ja yli 30 koiraa. Osallistujien ikähaarukka oli 25-70. Metsälenkin jälkeen tutustumista jatkettiin nuotion ääressä.

Pilke silmäkulmassa tapahtuman ideoineet perheasiain neuvottelukeskuksen johtaja Irene Venejärvi ja leiriemäntä Helena Ravolainen olivat iloisia palautteesta.

- Osallistujat olivat tosi tyytyväisiä ja haluaisivat, että tällaista toimintaa olisi tarjolla. Seurakunnat voisivat järjestää enemmän sinkuille suunnattuja tapahtumia ja jopa leirejä, sillä yksinäisyys lisääntyy kaikenikäisten keskuudessa koko ajan.

- Tapahtumissa kannattaa olla aina jotain toimintaa, jotta keskusteluyhteys syntyy helpommin. Tällä kertaa koirat helpottivat tutustumista ja niistä riitti juteltavaa.

2016-05-16 15:03:00.0