Riemullinen päivä

Koko perheen perinteiset Riemu -festivaalit järjestetään Kuopion Satamatorilla sunnuntaina 22.5. klo 12-15.

riemu_tuttiritari_ohjelmanaiset_L.jpg

Kolmannen kerran järjestettävä Riemu on ilmainen, koko perheen oma festivaali, jossa on lavaohjelmaa, erilaisia toimintapisteitä ja yhteistä tekemistä hyvällä fiiliksellä.

Järjestelyissä ovat olleet mukana kaikki Kuopion ev.lut. seurakunnat. Aiempina vuosina tapahtuma on kerännyt Satamatorille satoja iloisia ihmisiä. Tänä vuonna Riemun esiintyjäkaartissa ovat muun muassa Tuttiritari ja tutinkantaja Aulis ja Pieni Suuri Seikkailu sekä Tomppa Taikuri.

Riemu-tunnelmia voi jakaa myös somessa hastagilla #riemufestari. Somettajat osallistuvat arvontaan, jonka palkintona on lahjakortti Ravintola Wanhaan Satamaan.

Ohjelma: kuopionseurakunnat.fi/riemuLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2016-05-17 12:32:00.0