Kuopion kaupunginorkesterin konsertti "Kaikuja sisimmästä"

ke 28.3. klo 19.00

Nilsiän kirkko

Konsertti

Hiljaisen viikon konsertti "Kaikuja sisimmästä"

Hiljaisella viikolla orkesteri johdattelee kuulijat pääsiäisen rauhalliseen tunnelmaan barokkisäveltäjien sävelin. Yksi konsertin tunnetuimmista teoksista lienee Tomaso Albinonin Adagio, joka mm. Bachin ja Johann Pachelbelin musiikin myötä herättelee kaikuja sisimmästä.

Kuopion kaupunginorkesterin jouset
Sayaka Kinoshiro, viulu
Reiko Mori, oboe
Irina Zahharenkova, cembalo

Järj. Kuopion kaupunginorkesteri
Ohjelma 20 €
Myynti ennakkoon tai seurakuntasalin ovelta tuntia ennen konsertin alkua. Mikäli ohjelman lunastaa ennakkoon, käsiohjelman saa seurakuntasalin ovelta ohjelmalippua vastaan)9-luokkalaisten K9-kortilla etuhintaan

Ohjelmien ennakkomyynti: lippu.fi, Kuopio Info ma-pe klo 9-16, Sokos tavaratalon aukioloaikoina, Kuopion kaupunginteatteri esityspäivinä 2h ennen esitystä ja la klo 12-18 sekä Kuopion kaupunginorkesteri c/o Linnanpellon koulu ma-pe klo 11-15 puh. 0600 96100 (1,98 e/min.+pvm).

Ennakkoon varattujen ohjelmien lunastus viim. 30 min. ennen esityksen alkua.

www.kuopionkaupunginorkesteri.fi
www.instagram.com/kuopionkaupunginorkesteri