Järvi-Kuopion alakouluikäisten kevätsähly 2018

Tuusniemen koulun liikuntasali

Ilmoittautuminen on päättynyt

Järvi-Kuopion alueen KEVÄTSÄHLY 2018

KEVÄTSÄHLY pidetään Tuusniemen koulun liikuntasalissa alkaen klo 9.00 joukkueiden ilmoittautumisella. Turnauksen kesto riippuu joukkueiden määrästä.

Pelaajille ja huoltajille järjestetään kuljetus Juankoskelta, Vehmersalmelta ja tarvittaessa Muuruvedeltä. Kuljetuksesta voit tiedustella oman alueesi nuorisotyönohjaajalta.

E-sarjaan voivat osallistua 2007 syntyneet ja nuoremmat. D-sarjaan voivat osallistua 2005-2006 syntyneet. Joukkueita tulee olla sarjassaan vähintään 2, että turnaus voidaan järjestää. Suositus on, että joukkueessa on vähintään 4 pelaajaa ja 1 maaliahti.

Järjestäjän puolesta ei ole ruokailua, joten omat eväät mukaan.

Ilmoittautumislinkki aukeaa ma 9.4. klo 12.

Ilmoittatuneille lähetetään kirje, jossa on tarkemmat ohjeet ja aikatulut, mikäli turnaus toteutuu. Huoltajat ja vanhemmat ovat tervetulleita mukaan.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Järvi-Kuopion seurakunta, Tuusniemi