NARRI - Nuorten aikuisten ilmaisutaitoryhmä

ti 23.10. klo 17.00 – ti 23.10. klo 19.00

Neulamäen kirkko

Ilmaisutaitoharjoitteita nuorekkaassa porukassa leikillisellä mielellä! Tule mukaan, jos uskallat!

Tässä porukassa pääset varmasti ilmaisemaan itseäsi draamillisen keinoin! Ilmaisessa ja sitoutumattomassa ryhmässä opetellaan heittäytymistä leikillisin keinoin. Kaikki nuoriksi aikuisiksi itsensä lukevat ovat tervetulleita

Sisäänkäynti ulkoovesta jossa lukee "Varhaisnuorisotyö" Neulamäen kirkolla! Normaalisti tiistaisin klo 17-19, mutta voi olla poikkeuksia. Seuraavat kerrat näät tapahtumakalenterista.

Ohjaajana harrastenäyttelemisen konkari Katri Koskelainen (p. 040 4848 312).

MITEN PYSYÄ AJANTASALLA MUUTOKSISTA?
NÄHDÄÄN MESSUSSA on nimi Alavan seurakunnan nuorten aikuisten toiminnalle, eli löydät myös ilmaisutaitoryhmän sieltä. Lisäksi on toiminnassa peli-iltoja, kuoroa, leirejä ym. Kaikki infoaminen on keskitetysti somessa, eli liity WhatsAppryhmään tai Facebookryhmään, jos haluat pysyä ajantasalla ja vaikuttaa.

Kuva osoitteesta game-icons.net.

#nuortenaikuistenilmaisutaito

#nähdäänmessussatoiminta

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Nähdään messussa -toiminnasta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.