Nuorten aikuisten NÄHDÄÄN MESSUSSA -kuoron harjoitus

ma 3.12. klo 17.00 – ma 3.12. klo 18.30

Alavan kirkko

Joka toinen viikko pääsee laulamaan nuorekkaalla porukalla Alavalla!

Tule mukaan nuorten aikuisten lauluporukkaan laulamaan mm. nuorten lauluja ja kokeilemaan moniäänisyyttä. Harjoitukset joka toinen maanantai klo 17-18:30 Alavan kirkkosalissa. Muutama esiintyminen per kausi. Kaiken tasoiset laulajat tervetulleita! Mukaan pääsee myös kesken kauden illmoittamalla nuorisotyönohjaaja Antonille (tiedot alla). Ei lastenhoitoa. Ohjaajana kanttori-opiskelija Alina Berg.

KUORON SEURAAVAT HARJOITUSKERRAT

MITEN PYSYÄ AJANTASALLA MUUTOKSISTA?
NÄHDÄÄN MESSUSSA on nimi Alavan seurakunnan nuorten aikuisten toiminnalle, eli löydät myös Nädään Messussa -kuoron sieltä. Lisäksi on toiminnassa peli-iltoja, ilmaisutaitoa, leirejä ym. Kaikki infoaminen on keskitetysti somessa, eli liity WhatsAppryhmään tai Facebookryhmään, jos haluat pysyä ajantasalla ja vaikuttaa.

Kuva osoitteesta game-icons.net.

#nähdäänmessussakuoro

#nähdäänmessussatoiminta

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Nähdään messussa -toiminnasta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.