Tunnelmaa sellolla, lauluin ja uruin

ma 6.5. klo 18.00

Kaavin kirkko

Tunnelmaa sellolla, lauluin ja uruilla tarjoaa Kaavin kirkossa 6.5. maanantai-illan konsertin, jossa kuullaan mm. Oskar Merikannon, Toivo Kuulan ja Franz Schubertin lauluja, sellomusiikkia ja urkuja.

Lahtelainen sellisti ja laulaja Seeli Toivio ja Espoon Leppävaaran seurakunnan kanttori Pauliina Hyry esiintyvät. Toivio on musiikin tohtori, sellisti ja dramaattinen mezzospraano. Hän kertoo konsertissa mm. yli 200-vuotiaasta sellostaa. Hyry esiintyy soolokonsertein kotimaassa ja Toivion kanssa he ovat esiintyneet duona jo pari vuotta. Konsertissa on myynnissä heidän cd-levyjään. Tervetuloa toukokuisen illan konserttiin! Vapaa pääsy, ohjelma 10 euroa. Kortit käy!

• Musiikki Musiikki

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Järvi-Kuopion seurakunta, Kaavi

Kanttori
Järvi-Kuopion seurakunta Kaavi Tuusniemi
Kirkkorannantie 1
73600 Kaavi

Alueena Kaavi, Tuusniemi

Hei! Minut tavoittaa parhaiten puhelimitse tai sähköpostitse. Päänsääntöiset työpäiväni ovat ke–su.