NUORTEN SYYSKAUDEN AVAJAISET

ke 14.8. klo 17.00 – ke 14.8. klo 20.00

Tästä se lähtee! Ai mikä? NO VAIKKA MIKÄ!

Nuorten syyskauden avajaiset on täydellinen paikka sinulle (n. 15-20v tyypille), jota kiinnostaa nuorten seurakunnan toiminta tai haluat kokea jotain tajunnan räjäyttävää!

Illassa on mystinen alkuohjelma sekä vapaata pelailua, jutustelua ja loppuhartautta. Tarjolla on myös hyvää purtavaa! Eli vähän niikun nuortenilta, mutta astetta jännempi! Paikalla nuorisotyönohjaajat Anton, Heli ja Tiia (sekä tottakai sinä).

ERITYISESTI KERHONOHJAAJAMISESTA KIINNOSTUNEET TULKAA PAIKALLE!

Alustava aikataulu:

• 17.00 : ovet avautuvat
  • n. 17.15 - 18.00 : MYSTEEEERINEN ALKUOHJELMA. Infoa, menoa ja meininkiä!
  • 18.00 - 19.00 : Syömistä tarjolla. Kahvia, teetä, mehua ja jotain suolaista sekä makeaa.
  • 18.00 - 19:45: Vapaata olemista. Bilistä, korista, lautapelejä, Wiitä, jutustelua ym.
  • n. 19:45 ~ 20:00: Loppuhartaus ja kotia lähtö. Loppuhartaus on useasti pidetty kirkkosalissa.

Seuraavat Alavan nuorten tapahtumat! Parhaiten opit toiminnasta tulemalla itse paikalle!

#alavannuortenilta
#alavannuortentoiminta

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Alavan nuorisotyöstä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

nuorisotyönohjaaja
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.

nuorisotyönohjaaja
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Kouluikäiset ja partio. Varhaisnuorisotyö, koulutyö, nuorisotyö ja rippikoulutyö.