PELASTUS - nuorten aikuisten olohuoneilta

to 10.10. klo 18.00 – to 10.10. klo 21.00

Lautapelaamisesta, pienestä purtuvasta, muitten seurasta ja loppuhartaudesta on hyvä ilta tehty!

PELASTUS on olohuoneilta nuorille aikuisille (n. 20-35v, mutta saa tulla kaikki muutkin joita tämä kiinnostaa) Alavan kirkolla joka toinen torstai klo 18-21. Kahvitarjoilu, vapaata pelailua/rupattelua/musisointia ja päätetään ilta hartauteen! Rentoa meininkiä Jeesusta unohtamatta! Mukaan voi lastenkin kanssa tulla!

Suurinpiirteinen illan kulku:

• Klo 18:00 ALOITUS. Ovet avautuvat ja kokoonnutaan sohville keskustelemaan alkukuulumiset ja illan toivomukset. Huom! Myöhemminkin illalla saa tulla paikalle ja liittyä seuraan!
  • Klo n. 18:15 - 20:45 VAPAATA OLOA JA PELAILUA. Samalla voi hakea antimia kahvipöydästä!
  • 20:45 - 21:00 LOPETUS. Loppuhartaus ja kotia lähtö. Jos ei ole kiire kotia, saa jäädä auttamaan paikan siivoamisessa ja pelien pakkaamisessa.

SEURAAVAT PELASTUS-ILLAT TÄSTÄ

HALUATKO TULLA PELASTUS-ILTOJEN YHDEKSI VASTUUHENKILÖKSI?
Vapaaehtoiset nuoret aikuiset järjestävät näitä iltoja, eli huolehtivat tilan kuntoon ennen iltaa, huolehtivat illan aikana yleisestä järjestyksestä, pitävät loppuhartauden ja huolehtivat tilan takaisin alkuperäiseen kuntoon. Vapaaehtoisten järjestäjien joukkoon mahtuu aina lisää! Eli jos sinä koet, että olisit PELASTUS-iltojen järjestämisestä kiinnostunut niin ota yhteyttä alla olevaan henkilöön eli Antoniin!

MITEN PYSYÄ AJANTASALLA MUUTOKSISTA?
NÄHDÄÄN MESSUSSA on nimi Alavan seurakunnan nuorten aikuisten toiminnalle, eli löydät myös ilmaisutaitoryhmän sieltä. Lisäksi on toiminnassa peli-iltoja, kuoroa, leirejä ym. Kaikki infoaminen on keskitetysti somessa, eli liity WhatsAppryhmään (viesti Antonille niin hän liittää) tai Facebookryhmään, jos haluat pysyä ajantasalla ja vaikuttaa.

Kuva osoitteesta game-icons.netLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

#pelastuspeliilta

#nähdäänmessussatoiminta

• Aikuisille Aikuisille
  • Nuorille Nuorille

Lisätietoa Nähdään messussa -toiminnasta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.