Järvi-Kuopion nuorten matkaryhmä Budapestiin 14.-17.10.2019

ma 14.10. klo 5.00

Budapest

Ilmoittautuminen on päättynyt

Ystävyysseurakuntamatka rippikoulun käyneille nuorille syyslomalla Csepeliin Budapestiin

Lähde mukaan matkaryhmään! Ryhmä kerää itse varat matkaan. Matkan toteutumiseen tarvitaan vähintään 10 lähtijää. Enimmillään mukaan mahtuu 15 nuorta. Matkalaisella tulee itsellään olla voimassa oleva passi. Sitoutumismaksuna ryhmäläiset maksavat matkasta 50€. Loput matkarahat eli n. 5500€ kerätään yhteisellä työllä, johon ryhmäläiset sitoutuvat. Kerättävän summan suuruus tarkentuu lentolippujen kilpailutuksen ja lähtijämäärän varmistuessa. Matkaan sisältyy lennot Rissala-Budapest-Rissala ja majoitus Csepelin nuorisoleirin pikkumökeissä sekä ohjelmaa ystävyysseurakunnan kanssa. Muista vierailukohteista ja niiden maksuista matkaryhmä sopii yhdessä. Ilmoittautuminen su 14.4. mennessä. Ilmoittautuneille huoltajineen järjestetään infoilta ma 29.4. klo 17.30 Juankosken Tehtaankirkon nuorisotila Vintillä. Lisätietoja matkasta saa nuorisotyönohjaaja Atte Kääriäiseltä.

• Nuorille Nuorille

Juankoski, Järvi-Kuopion seurakunta

Nuorisotyönohjaaja
Järvi-Kuopion seurakunta Juankoski