LIIKUNNALLISEN TALVIRIPPIKOULUN POIKAISOSHAKU 2020

ti 14.1. klo 15.00

Rytkyn leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

2 poikaisosta tarvitaan liikunnalliseen talvirippikouluun!

HAKU AUKI 14.-19.1.2020

Haemme 2 poikaisospaikkaa Alavan ja Järvi-Kuopion liikunnalliselle talvirippikoululle Rytkyn leirikeskukseen. Kaikki miespuoleiset, jotka ovat aloittaneet Alavan ryhmänohjaajakoulutuksen (tai jonkun muun seurakunnan isoskoulutuksen) ovat kelpoitettu hakemaan. Palkkio on seurakuntayhtymän yleinen isospalkkio (yli 18-vuotiaille 42 euroa/vrk ja alle 18-vuotiaille 21,00 euroa/vrk). Otathan huomioon, että keskimääräisesti 1 nuori pääsee 1 riparille isoseksi vuodessa, eli on epätodennäköistä, että saat kesällä isospaikan jos olet talvirippikoulun isonen. Valinnoista ilmoitetataan sähköisesti seuraavalla viikolla haun päättymisen jälkeen!

Talvirippikoulu on hieman poikkeuksellinen kesärippileirihin nähden, koska leirijakso on talvella, on liikunallisempi ja konfirmaatio on vasta kesällä. Leiri järjestetään myös yhdessä Järvi-Kuopion kanssa ja käytännöissä toimitaan Järvi-Kuopion mukaisesti. Isosilta toivotaan osallistumista leiriä edeltävään päivään ja myöhemmin keväällä järjestettyyn talviriparin spesiaalinuorteniltaan, kesällä konfirmaatioharjoituksiin ja itse konfirmaatioon. Alla on tarkat päivät ja ajat, jotka koskee isosia.

• (la) 25.1. klo 9.30 – 15.30 Koulutuspäivä Alavan kirkon seurakuntatalolla.
  • (la) 29.2. – (pe) 6.3. Talvilomaleiri Rytkyn leirikeskuksessa
  • (pe) 15.5. klo 16–18 konfirmaatioharjoitus ja klo 18-21 nuortenilta Alavan kirkolla.
  • (su) 21.5. klo 9.45–12.30 konfirmaatiomessu Alavan kirkolla.

Alavan työntekijöistä mukana on pastori Risto Voutilainen ja kanttori Ossi Jauhiainen. Nuorisotyönohjaaja Anton Berg yhdessä muun Alavan nuorisotiimin kanssa suorittaa isosvalinnan.

#alavanrok

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Rytkyn leirikeskuksesta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.