Kuopion perheasiain neuvottelukeskus muuttaa Asemakadulle

Kuopion ev.lut. seurakuntien perheasiain neuvottelukeskus muuttaa Asemakadulle maanantaina 18.7.
Perheneuvonta_Asemakatu_7_M.jpg

Uudet tilat ovat helposti saavutettavat, sillä ne sijaitsevat 1. kerroksessa ja ovat lyhyen matkan päässä juna- sekä linja-autoasemalta. Uusi osoite on Asemakatu 7, 70100 Kuopio.

Kuopion perheasiain neuvottelukeskus tarjoaa ammatillista keskusteluapua parisuhteen ja perheen kysymyksissä sekä elämän kriisitilanteissa.

Keskustelemaan voi tulla joko puolison kanssa tai yksin. Perheneuvontaan kannattaa ottaa yhteyttä, jos muun muassa riidat raastavat parisuhdetta, perheessä on uskottomuutta tai olette eroamassa ja tarvitsette apua lasten asioista sopimiseen.

Kuopion perheasiain neuvottelukeskus tarjoaa palveluita Kuopiossa ja sen lähialueilla sekä Ylä-Savossa. Keskustelut ovat maksuttomia ja ehdottoman luottamuksellisia. Asiakkaaksi voi hakeutua vaikka ei olisikaan ev.lut. kirkon jäsen.

Kuopion ev.lut. seurakuntien perheasiain neuvottelukeskuksen uusi käyntiosoite on 18.7.2016 alkaen Asemakatu 7, 1. krs, 70100 Kuopio.

Ajanvaraus puh.  040 4848 480, ma - pe klo 9.00–11.00.

Lue lisää perheneuvonnastaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2016-07-15 11:55:01.0