Näkymistempaukset torstaina 13.10 Kuopiossa, Joensuussa ja Mikkelissä

Torstaina tempaistaan pyöräilijöiden ja kävelijöiden näkyvyyden puolesta Itä-Suomessa. Liikenneturvan ja poliisin yhteiset heijastinpartiot auttavat ihmisiä aamuliikenteessä näkemään ja näkymään. Yhteistyössä mukana myös Kuopion kaupunki ja Kuopion ev.lut. seurakunnat.

heijastin_syvatty_THUMB.jpg

Kuopiossa Viestikadun liikenneympyrässä Niiralassa kiinnitetään heijastimia ja pyöränvaloja klo 7.15–8.00. Paikalla myös Kuopion suojatiesuojelijat, jotka jakavat enkeliheijastimia ja suojatietarroja.

Ennen tempausta pastori Anu Kiviranta pitää pienen rukoushetken klo 7.00 ja klo 7.45 Kiviranta siirtyy yhden suojatie-enkelin kanssa Alavan kulmille Siikaniemenkadun risteykseen. Snellmanian risteyksessä kiinnitetään heijastimia ja pyöränvaloja klo 8.15 alkaen.

Lue lisää Liikenneturvan sivuilta

Wed Oct 12 12:59:01 EEST 2016