Herättäjäjuhlien valmistelut vauhdissa

Herättäjäjuhlat 2017 ovat Nilsiässä 7.–9.7. Helmikuussa avautui herättäjäjuhlien kauppa, josta voi ostaa juhlatuotteita.

kuvassa herättäjäjuhlien kauppa

Herättäjäjuhlakaupasta voi ostaa herättäjäjuhlatuotteita, esimerkiksi Paavon palleja ja muita käsitöitä. Kauppa on avoinna ma-pe klo 9–15 ja se sijaitsee Nilsiässä, Dooriksen talossa, Kirkonmäentie 2.

Tila toimii myös juhlien majoitus- ja talkoosihteerin Katja Lappalaisen toimistona, puh. 040 4888 642, majoitus@h-y.fi. Sieltä voit tehdä varauksen koti- ja yhteismajoitukseen sekä teltta- ja karavaani-alueelle.

Juhlat tehdään yhdessä talkoovoimin

Talkooväkeä tarvitaan edelleen. Neljän tunnin työstä saa palkkioksi ruoka- ja kahvilipun sekä paidan. Seurakunnista saa ilmoittautumislomakkeita tai Ilmoittaudu: www.vapaaehtoistyo.fi/herattajajuhlatLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Thu Feb 23 13:45:55 EET 2017