Rohkeasti sanottu

Lähetysjuhlien tunnelmaan pääsee mukaan jo tammikuussa Kuopion Tuomiokirkossa 22.1.2018 klo 18–19 teemalla Rohkeasti sanottu.  Illan artistina on Ida Elina.

kuvassa Kuopion Lähetysjuhlien tunnus Rakasta minua nyt

Vieraina ovat Suomen Lähetysseuran toiminnanjohtaja Rolf Steffansson ja Kuopion Helluntaiseurakunnan johtava pastori Heimo Enbuska. Juontajina ovat lääninrovasti Jaana Marjanen ja Lähetysseuran palvelupäällikkö Matti Huotari. Illan artistina on Ida Elina. Kevään aikana kolme muutakin iltaa esittelee tämän päivän lähetystyötä eri teemojen kautta.

Lähetysjuhlia vietetään perjantaina 25.5. Tuomiokirkossa, lauantaina Kuopio-hallissa ja lähikouluissa. Lauantain messun yhteydessä siunataan kesän isoset. Sunnuntaina torilla on messu klo 11 ja päätöstilaisuutena klo 13–15 pidettävä Riemu-festivaali. Järjestäjinä ovat Suomen Lähetysseura, Kuopion ev.lut. seurakunnat, Siilinjärven seurakunta ja Kuopion hiippakunta,  mukana myös Kuopion kaupunki.

Wed Jan 17 13:36:47 EET 2018