Lukijan kuva Kirkko ja koti -lehteen

Näitkö kirkossa tai seurakunnan tapahtumassa jotain mielenkiintoista? Kiinnittikö joku yksityiskohta huomiosi? Missä kohtasit viimeksi Jumalan?
kuvassa Alavan kirkonkellot

Lähetä Lukijan kuva, kuvaajan nimi ja lyhyt kuvateksti osoitteeseen kirkkojakoti@evl.fi. Kuvasta ei makseta palkkiota. Julkaisimme osan kuvista lehdessä. Kuvia voidaan käyttää myös verkkosivuilla ja sosiaalisessa mediassa. Mikäli kuvassa on ihmisiä, jotka voidaan tunnistaa, varmistathan, että heiltä on kuvan julkaisemiseen lupa.

Tämän uutisen kuvan kuvasi Miika Tammekann ja kuva julkaistiin Kirkko ja koti -lehdessä nro 1.

Alavan kirkon uusittu valaistus pysäyttää joka kerta. Varsinkin Valkeisenlammen puoleinen "kellotorni" on karun kaunis. Miika Tammekann

Fri Feb 16 13:10:10 EET 2018