Laskiaissunnuntaina pulkkamäkeen

Koko perheen laskiaistapahtumia järjestetään sunnuntaina Poukamassa ja Vehmersalmella. Tarjolla talvisia aktiviteetteja.
kuvassa talvinen maisema

Poukaman leirikeskus, su 11.2. kello 14.00

On aika viettää koko perheen voimin laskiaista Poukamassa. Tarjolla monenlaisia talvisia aktiviteetteja: ohjattua poniratsastusta, pulkkamäkeä, napakelkkailua, asiantuntevaa opastusta suksien voiteluun ja askartelua. Makkaraa ja mehua laskiaispullan tuunausta ja kahvia.

Laskiaistapahtumassa on esillä vuoden 2018 yhteisvastuukeräyksen teema: ”Nälän ja köyhyyden torjuminen.” Aloitamme klo 14 ulkona hartaushetkellä ja ohjelma päättyy klo 16.

Järjestäjinä Puijon seurakunnan pohjoisen alueen toimintaryhmä ja Päivärannan asukasyhdistys.

Vehmersalmen Majakka su 11.2. klo 12. Nuotiohartaus, Hippo-hiihdot, talutusratsastusta, mäenlaskua ja buffetti.

Yhteistyössä Vehmersalmen alueseurakunta, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Osuuspankki, Helin Talli, Katiska.

Fri Feb 09 11:18:01 EET 2018