Kummin kaa KalPan matsiin!

Perjantaina 4.1. klo 18.30 pelattava KalPa-SaiPa-ottelu on Kummipeli, johon kutsutaan erityisesti kummilapsia ja -vanhempia. Kummius on elinikäinen ihmissuhde, joka vahvistuu yhdessä tekemisen kautta.

kuvassa Ruusteri

Ottelussa on paljon lapsille sopivaa erityisohjelmaa, jota Kuopion seurakunnat järjestävät yhdessä KalPan ja KuPSin kanssa. Luvassa on rintanappien painamista yhdessä kummin kanssa ja yhteiskuvia kummin ja KalPan sekä KuPSin pelaajien kanssa. Omat kuvat voi tägätä #Kumminkaa, ja samalla osallistut arvontaan. Erätauolla on mahdollisuus osallistua Kumminkaa-luistelukisaan – omat luistimet mukaan!

Kummipelin lipputarjous: Lapsen (7-15 v.) istumapaikkalippu vain 5 € (norm. 10 €) ja liput aikuisille istumaan samaan katsomolohkoon 20 €.

2018-12-19 14:00:00.0