Seurakunnat ja kaupunki yhdistävät voimansa vapaaehtoistyössä

Kuopion ev.lut. seurakunnat ovat solmineet 28.4. Kuopion kaupungin kanssa sopimuksen vapaaehtoistyo.fi -palvelun yhteiskäytöstä.

kotona_ulkoilu1_L.jpg

Vapaaehtoistyo.fi verkkopalvelu on yleishyödyllinen, ei-kaupallinen kohtaamispaikka avun tarpeessa olevien ja apua tarjoavien välille. Verkkopalvelu tukee sitä, että nämä löytäisivät toisensa mahdollisimman hyvin.

Vapaaehtoistyo.fi:n kautta voi ilmoittautua erilaisiin vapaaehtoistehtäviin lähimmäisten auttamiseksi. Voi ryhtyä vaikka ulkoilukaveriksi vanhukselle tai varamummoksi. Verkosto kokoaa yhteen eri vapaaehtoistyötä tekevät tahot. Sen kautta voi myös pyytää itselleen apua.

Palveluun voivat liittyä mukaan maksutta kaikki vapaaehtoistyötä organisoivat järjestöt, jotka kaupunki ja seurakunnat hyväksyvät.

www.vapaaehtoistyo.fi/kuopioLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2016-04-28 16:07:04.0